lifestyle

Vakantie checklist šŸ

Wanneer jullie dit lezen ben ik al in het heerlijke Gran Canaria. Waarschijnlijk aan het genieten van de zon en de zee en of course aan het zonnen DE HELE DAG ! vakantie is voor mij echt relaxen. Een hele dag niets doen op een strandstoel aan het zwembad, zonnen, bruinen. Ik hou ervan! 

Nu is het weer zover. Ik vertrek weer op vakantie. ZALIG! Ik heb hier zooooo lang naar uitgekeken en kan niet geloven dat het  zover is. Het enige waar ik echt van baal is dat de vlucht om 6 uur ‘s morgends is! Als jullie dit dus lezen ben ik dus waarschijnlijk een humeurige zombie die zeurt dat ze moe is en wilt slapen šŸ˜‚. Maar ik zal het er voor over moeten hebben…. 

Deze avond (de avond voor ik vertrok) kreeg ik plots een geniaal idee! Ken je het gevoel dat je altijd als je op reis aankomt wel iets vergeten bent wat je echt belangrijk vind en nodig hebt. Wel daar bedacht ik dus een oplossing voor. Ik dacht, wat als ik nu eens een checklist maak voor de belangrijkste dingen die je zeker niet mag vergeten als je op vakantie vertrekt. Speciaal voor jullie heb ik dit hele idee nog uitgewerkt en hier is hij ie dan! De VAKANTIE CHECKLIST šŸ


Ik hoop in de grond van mijn hart dat jullie er iets aan hebben en hem gaan gebruiken. Je kan hem bijvoorbeeld opslagen op je mobiel of afprinten en bewaren voor je volgende reis. Zo vergeten jullie nooit meer belangrijke spullen! 

Ik ben nu op reis voor 2 weken dus er verschijnen tot die tijd jammer genoeg geen blogposten. Je kan me wel nog volgen op instagram onder de naam @withlovesaskia want daar blijf ik natuurlijk wel actief. 

Vele groeten vanuit het zonnige Gran Canaria! 

Leave a comment