lifestyle

verandering in taal??

Heej allemaal!

ik ben super blij met dat ik een blog heb en dat ik met jullie vanalles kan delen, maar mijn moedertaal is en zal altijd Nederlands blijven. Posten in het Engels kost voor mij persoonlijk een hoop moeite en tijd, die ik niet altijd heb, waardoor ik het uitstel en er nooit iets van komt. Hierdoor heb ik besloten om mijn blog verder te zetten in het Nederlands. Dit is voor mij een pak makkelijker. Ik moet niet over elke zin gaan nadenken hoe ik hem moet gaan samenstellen. Het gaat gewoon zo veel vlotter. Ik weet dat er ook een negatieve kant aan dit verhaal zit jammer genoeg, namelijk dat de lezers van het buitenland mij niet meer gaan verstaan. Ze spreken namelijk geen Nederlands. toch wil ik doorgaan met deze beslissing omdat ik me niet mezelf voel als ik in het engels schrijf, het is gewoon niet wie ik ben. Ik ben nooit een talenknobbel geweest en denk ook niet dat ik dat ooit zal worden, hoewel ik dat stiekem wel zou willen zijn πŸ™‚ . Deze post is misschien een beetje vreemd maar ik wou het graag laten weten in een apart bericht. Zo schrik je namelijk niet als je de volgende keer een post ziet verschijnen in het Nederlands in plaats van in het Engels. de volgende (Nederlandse) post komt er binnenkort aan dus dan zie ik jullie weer terug. Een kleine date onder ons πŸ™‚ .

Hoop jullie snel terug te zien op mijn blog,

liefs

Saskia

 

 

1 thought on “verandering in taal??”

Leave a Reply

